Zapomněli jste heslo? Pro zaslání nového Klikněte sem.
INSERT command denied to user 'ultima'@'endora.stable.cz' for table 'sign_guilda_online'INSERT command denied to user 'ultima'@'endora.stable.cz' for table 'sign_guilda_online'
Ahoj ahoj ahoj!
Moje rl jmeno je David, jsem z Ceskeho Tesina u Karvine, a v listopadu mi bude devatenact let. Studuju (ci budu studovat) obor sportovniho a rekondicniho masera.
Rok 2010 a pulku roku 2011 jsem zil v londyne, kde jsem pracoval jako barman, a ted jsem se vratil abych si dodelal skolu.
Jinak mezi moje konicky patri posilovani (byl jsem skoro sedm let vzperac, a vlastne ted s tim chci zase zacit, jelikoz pres skolu budu mit cas, ne jako kdyz jsem pracoval, a uz)
knizky, dobre filmy, jidlo, vino, muzika, dobra spolecnost a samozrejme devcata )
To jen tak abyste vedeli kdo jsem, co a jak
Jinak, hraju ultimu v souctu asi tri roky, naposledy jsem aktvne hraval asi v roce 09, pak jsem skoncil a az ted nedavno jsem do toho spadl zase. Ale dobry ne, dva roky abstinovat?
Do gildy k vam bych chtel protoze si myslim ze vam schazi idealni chcipaci klamak a ze mate moc vysokou nevylehavost, a ja bych mohl prispet ke zmene ale ne, ted vazne, hledam nejakou aktivni gildu (skrz to ze 80% gild na DP jsou polomrtve) ktera casto dunguje a ma dobrej kolektiv lidi, kteri to maji v hlave srovnanany atf atd atd, a umi se hrou bavit
Moje postavy: Husta Lenka - Mag
Magera max
healing max
anatomy 31
EI 50
Hiding 40
Neni to nic moc, ale hraje se mi s ni dobre, porad s ni harvim. Tenhle ucet jsem dostal od bratrance (takze si nemyslete, takhle debilni nick bych si sam fakt nedal ) ktery uz nehraje, puvodne mela byt jen na harv abych mel gp pro trenink klerika a ranga, ale pak se to nejak zvrtlo a ja si rekl ze asi budu primarne hrat za maga
Postava kterou jsem hral pred dvema rokama, objevil jsem ji ciste nahodou kdyz jsem cekoval svoje stare mejly, vubec jsem netusil ze jeste neni smazana ) a byla v podstate impulsem k tomu zacit hrat znovu.