05-07-2011 09:32 AM |
Prihlaska - Vejfuk |
Vejfuk Lamka Ňubík
Příspěvek: 9
Založený: 05.07.11
|
Ahoj SIGN.
Jmenuji se Honza a je mi jeste dnes 24let.Zitra uz budu o ten rok starsi Narodil jsem se v Koline,ale uz cca 22let bydlim v Chomutove.Pracuji jako zamecnik na jedne hnedouhelne sachte.Mezi me zalibi patri:Hokej,kol.brusle i brusle na led.Hodne volneho casu venuji rodinne(pritelkyne a 8mi mesicni syn Honzik).
Hlasim se k vam do guildy po vcerejsi akci s par lidma od vas a to:Komteska,Husta Lenka(promin ) , Blood Drink a Jaraiya.
Ale i po trosicku mensi premluve od Stepanky Za se be muzu rict ze sem se v dungu po delsi dobe konecne hezky pobavil i na mapkach to bylo super.
Chtel bych k vam jit za postavu Paladin - Vejfuk Vse potrebne max. Mam i maga Magdalenku ta je spise zatim skillove na pvp,ale i dungy sni obcas zajdu, Clerika MeeMoo kterej je zatim u Chaosu takze se skillama nic moc jen max na PVP(Heal,Mgr,Hid) bojovky musim dodelat,ale sem linej
Vlastnim i PK Clerika,ale toho spise reffresuju.Nechci se ho zbavit uplne,jelikoz to je cler na kterem je snad skoro vse max.Snazil bych se ho postupne vykoupit,ale ma 8killu.Nebeham za nej aktivne a kdyz sem nekdy vybehl,nehral sem jako prase.Vetsinou po jedne me smrti sem odlogl ;-)
Na techto postavach zadny prohresky nemam,ale mel sem v me cele historii pusobeni na DP jeden celkem zavazny prohresek,Podezreni na vykradnuti acc za coz jsem dostal delete all acc co sem mel a blok IP,takze ted hraju na druhou sanci a nechci si ji pokazit.Ted se uz snazim hrat podle pravidel.(DarkMessiach , Sarah a Dreger I).
Mohu vam nabidnout Loalitu,snad i trochu zabavy a hlavne Pratelstvi.
Ja od vas ocekavam asi taktez Pratelstvi a zabavu pri ruznych akci.Klidne bych se prijel popdivat na nejaky srazek,teda pokovad by to nebylo pres celou republiku.
Jinak guildy ktere sem byl zacnem tim horsim coz je PK: Oor teal, Temni Vyderaci a RIP.